niedziela, 6 stycznia 2013

Kramik

Wośp-srośp. Kupując na moich aukcjach wspierasz akcję "Książki dla Winky"!

No dobra, a tak na poważnie: przymieram ostatnio głodem, a ponieważ trochę mi głupio żebrać z kubeczkiem na ulicy (zresztą na mojej wsi prędzej bym dostała wpi***ol niż grosika), to postanowiłam sprzedać parę rzeczy walających się po domu. Nie wszystkie opłaca mi się od razu wystawiać na Allegro z uwagi na małe szanse pozbycia się ich w szybkim czasie, więc w akcie desperacji najpierw spróbuję tu. ^^ Kontakt na winkyyy@interia.pl, jak ktoś chce mieć pewność, że go nie zrobię w balona, mogę na życzenie wystawić dany przedmiot na Allegro.

No to zaczynajmy!

  1. Książki mojego przyjaciela, też możecie kupić: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3580137
  2. Pierdyliard archiwalnych numerów Wróżki.
    Pełna lista numerów prezentuje się następująco:
    9-12/2006
    1-12/2007
    1/2008, 4-12/2008
    1-9/2009
    Stan wszystkich jest dobry lub bardzo dobry, tylko 9/2009 ma zmichroloną okładkę, bo na wierzchu leżał i wszystkie plagi spadały na niego. Sprzedaję po 4zł za sztukę.
  3. Georgia Byng "Niezwykła księga Hipnotyzmu Molly Moon", stan bardzo dobry, okładka się świeci i błyszczy, i w ogóle. 14zł.


  4. Antologia "Trupy polskie", kryminał, wielu autorów, wszystkie opowiadania fajne poza Pilipiukiem, no arcydzieło, proszpaństwa. 12zł.

  5. Jakieś ćwiczenia do egzaminów gimnazjalnych, część matematyczno-przyrodnicza i humanistyczna. 5zł za sztukę, za komplet 9zł.
Z grubsza to tyle, bo ciuchów i innych książek mi szkoda (choć jak głód przyciśnie...). Koszt wysyłki różny, za Wróżki w kilku egzemplarzach 5zł, w większych ilościach - zależy, za pojedyncze książki 6zł, inne kombinacje się ustali.

Mam takie dziwne przeczucie, że nikt nic nie kupi, ale przynajmniej nikt mi nie zarzuci, że nie próbowałam. xD

1 komentarz: