czwartek, 14 lutego 2013

Commercials

To tylko reklama, przewijaj dalej.

W pierwszej kolejności pragnę zareklamować dziecko mojego zaczynającego blogować lubego, który będzie poprawiał błędy w nowej trylogii Star Wars (a ja będę poprawiać jego błędy ^^): http://swawatar.blogspot.com/

W drugiej - mojego bloga numer milion pincet sto dziewincet, który jest spełnieniem mojego marzenia z dzieciństwa o posiadaniu blogaska z opkiem. Opko ma zerową wartość literacką i stuprocentową sentymentalną. http://tajemnica-bandalady.blogspot.com

I na dziś to tyle.

PS ZAMORDOWAŁAM SESJĘ!

4 komentarze:

  1. Ej, a "Tajemnica Bandalady" to jest to, o czym kiedyś pisałaś, już nie pamiętam, czy na forum, czy na blogasiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum chyba nie, ale na blogasiu owszem. ;)

      Usuń
  2. Dlaczego na obu blogach nie ma przycisku "dołącz się do tej witryny", tylko muszę to robić ręcznie XD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo lubię utrudniać ludziom życie, trolololo ^^

      Usuń