środa, 20 marca 2013

Uprzejmie melduję, iż:

  1. Mam dość śniegu.
  2. Mam dość marznięcia w domu i poza nim.
  3. Mam dość suchych i szczypiących od mrozu dłoni.
  4. Mam dość łażenia w swetrach zamiast moich pięknych fantasy-like ciuchach.
  5. Mam dość ubierania się w płaszcze, szaliki i odrażające czapki.
  6. Mam dość ustawicznych ciemności i całkowitego braku słońca.
  7. Mam dość brodzenia w na wpół roztopionej brei.
  8. Mam dość samochodów chlapiących na mnie na wpół roztopioną breją.
  9. Mam dość wiatru pizgającego mi mrozem prosto w twarz niezależnie od obranego kierunku.
  10. Mam dość tego, że na przystanku nie mogę z dłońmi zrobić nic - książki wyjąć, telefonu - poza włożeniem ich do kieszeni, by nie przemarzły na kość.
  11. Mam dość okien ociekających mi co rano wodą, przez co nie mogę niczego położyć na parapecie.
  12. Mam dość okularów zaparowanych za każdym razem, gdy wejdę z zewnątrz do domu.
  13. MAM DOŚĆ, KUROPATWA, WSZYSTKIEGO.
Dziękuję, dobranoc.

PS Boga właśnie śpi z łepkiem na łepku Morii i wyglądają tak słodko, że się zaraz rozpłynę. Niestety, gówniany sprzęt (którego też mam dość) nie pozwala mi na zrobienie dobrego zdjęcia.

2 komentarze:

  1. 10. Ja to bym jeszcze wyjęła książkę, ale zaraz byłaby cała mokra od padających ohydnych płatków śniegu :(

    Poza tym zgadzam się ze wszystkim bez zastrzeżeń.

    Miłego pierwszego dnia wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. 14. Powinnaś dopisać, że masz też dość Twilight Sparkle >D

    A tak przy okazji - Wszystkiego Najlepszego Winifredo z okazji urodzi które miałaś. :3 ^_^

    OdpowiedzUsuń