czwartek, 4 września 2014

O koniach, gekonach i simsach

Po pierwsze: wieści z frontu gekonkowego. Okazało się, że jest tak, jak podejrzewałam od dawna - Rancor jednak wcale nie jest samczykiem. Wszystko fajnie, ale tak już przywykliśmy do nazywania jej nie Bogą, a Rancorem, że już chyba tak jej zostanie. Będziemy mieć złego gekona-dżęderowca.

W związku z powyższym, rozwiązała się zagadka, czemu gekoniska coś jajec nie niosą, więc za bardzo niedługo sprawimy im męskiego towarzysza. A właściwie towarzysza teraz kupimy i będziemy go trzymać w osobnym terrarium, póki nie dorośnie, bo w terrarystycznym, w którym luby chce nabyć władcę haremu, mają teraz same młodziki. Tak czy siak, mam nadzieję, że niedługo będę mogła pokazać zdjęcia nowego smroda. :3

Niedawno nastąpiła wielka premiera The Sims 4. Przez dłuższy czas fakt powstawania tej gry była mi doskonale obojętna i jedynie przewróciłam oczami, myśląc, że to po prostu kolejny żenujący skok na kasę w wykonaniu EA Games. Jakiś czas temu ukazał się artykuł drobiazgowo wyliczający, czego w The Sims 4 będzie brakować w porównaniu z poprzednimi częściami... Ciężko było uwierzyć w brak tak bardzo kojarzących się z serią dupereli, jak np. baseny, duchy i włamywacze. A potem gra wyszła i spełniły się najgorsze koszmary fanów serii... Sama nie grałam, nie gram i nie mam najmniejszego zamiaru - od samego oglądania let's playów dostaję mentalnego raka, tak zła jest ta gra. Fajne są tak naprawdę dwie rzeczy: tworzenie sima i budowanie domów. Cała reszta to dno i cofnięcie się do czasów The Sims 1. Sim tak naprawdę ma trzy stadia rozwoju. 1) Niemowlę, które działa jak w jedynce - jest przedmiotem, który od czasu do czasu ryczy i można go podnieść tylko nad kołyską. 2) Dziecko. 3) Wszystko po dziecku, nieważne co, bo i nastolatek, i młody dorosły, i dorosły i nawet starzec wyglądają IDENTYCZNIE (no dobra, na starość włosy są odrobinę przyprószone siwizną). Serio? SERIO?! Takie numery, kiedy już w dwójce jako wielka rewolucja pojawiło się siedem faz rozwoju? Ach, co do rewolucji: szumnie zapowiadane i pompatycznie prezentowane emocje w The Sims 4 tak naprawdę nie mają żadnego wpływu na rozgrywkę. Sim w zależności od nastroju co najwyżej robi inną minę. To samo było w trójce.

Nie chce mi się dłużej na ten temat rozpisywać - pozostaje mi wyrazić nadzieję, że The Sims 4 okaże się totalną, finansową klapą i EA w końcu się ogarnie z tą swoją żenującą pazernością.

Tymczasem znalazłam miłe ujście tymczasowe dla mojej fazy na konie. Naściągałam sryliard modów ze wzorami maści oraz wyposażeniem dla koni i wzorując się na zdjęciach, maluję koniki. Potem uznałam, że należy im się godna prezentacja i ściągnęłam kolejny sryliard modów z pozami. Wyszły mi chyba znośnie, więc pomyślałam, że udostępnię je dla ogółu - nie chce mi się bawić w żadne strony z modami, jak modthesims czy thesimsresource, jak komuś innemu by się chciało - niech wrzuca, nie obrażę się. Jeśli się dobrze orientuję, wszystkie rzeczy z modów, które mają na sobie konie, powinny się wgrać razem z kuniem, ale jakby ktoś miał problemy, to spróbuję spakować wszystkie swoje końskie mody i też tu wrzucić. Nie korzystałam z żadnych dodatkowych sliderów poza jednym, na grubość ogona, ale to nie powinno niczego zepsuć.

Na razie mam małe stadko achał-tekinów (kocham achałki <3) i jedną samotną owieczkę, ale tak mi się to wszystko spodobało, że na pewno ich przybędzie.

Achał-tekin 1 / Akhal-teke 1


http://www.mediafire.com/download/ji8iuaom939o3tq/Akhal_teke_1.zip
Achał-tekin 2 / Akhal-teke 2



http://www.mediafire.com/download/o5ep1cxc9kpdddo/Akhal-teke_2.zip
 Achał-tekin 3 / Akhal-teke 3


http://www.mediafire.com/download/95rg0y99cfa8o6b/Akhal-teke_3.zip
 Achał-tekin 4 / Akhal-teke 4


http://www.mediafire.com/download/42tf08hwpe2101q/Akhal_teke_4.zip
 I na koniec...

Majesty z "Barbie i jej siostry w krainie kucyków" :)
Majesty from "Barbie & her sisters in a pony tale"


http://www.mediafire.com/download/uijq2wt4watnt15/Majesty.zip
More to come!

E: Nowy szablon, ponieważ why the hell not. Chciałam coś z Viktorem, ale żaden rysunek w całych internetach (a dużo ich nie ma :c) mi nie odpowiadał, a sama nie bardzo umiem go narysować. Przyzwyczajenie się do menu po lewej stronie zajmie mi trochę czasu... Z jakiegoś powodu, po wgraniu obrazka tła, biel przestaje być czystą bielą, co doprowadza mnie do szewskiej pasji, ale nie wiem, jak temu zaradzić. :c

4 komentarze:

  1. Mhm. Idź się bawić konikami.

    Cargo

    OdpowiedzUsuń
  2. Rancor jest bardzo nowoczesny. I niezdecydowany :P

    Koniecznie pokaż nowego gekonka.

    A co do czwórki... Sama nie wiem. Nie przeszkadzają mi ekrany ładowania, za to mniejsza ilość grup wiekowych i brak historii miasta już tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to ciekawe z tymi Simsami 4, do tej pory jakoś wszystko wskazywało na to, że będzie to jakieś hiper-super lepsze, ale już w sumie ostatni dodatek do 3 wskazywał, że pomysły się kończą... Na marginesie: jakoś mam wrażenie, że zmienił się język, którym piszesz - wiem, że agresywność porównań i metafor jest teraz w cenie, ale trochę tęskno za tymi może mniej agresywnymi. Ale to tak tylko rzucam, nie mi decydować, jak chcesz pisać. Anonim, który się tutaj czasem pojawia (i czeka na kolejne części powieści!)

    OdpowiedzUsuń