piątek, 18 września 2015

Słodki zapierdziel

To będzie chaotyczny wpis, bo mam za mało czasu, żeby się silić na napisanie składnej i rozbudowanej notki. xD

Po pierwsze primo, jebłam se zwierzakowy fanpejdż na fejsbuku, a co, i będę na nim publikować statusy na temat moich przygód ze zwierzakami domowymi, wolontaryjnymi, praktykowymi i wszystkimi, jakie spotkam. Zapraszam do nabijania lajków!

Tu klikaaać.
Tłusta grzywka z okresu gimbazjum, joł.

Po drugie primo: miłośnicy smoków niech koniecznie obczają tą grę. Early access, póki co jest tylko tutorial i jeden level, ale MATKO, JAKIE TO ZAJEBISTE. Pierwsza gra o smokach od czasów Drakana, w której jestem bezgranicznie zakochana i nie zmieni się to nawet jeśli twórcy zwiną manatki i przestaną ją aktualizować. Latanie jest zrobione po prostu bezbłędnie (jak już się dostosuje czułość myszy i przestanie wpadać na budynki), śmiganie tuż nad murami zamków i burzenie ich w gruz przy pomocy ognia jest niesamowite. Dajcie developerom zarobić, żeby mieli za co dokańczać to cudo! 

Ciekawostka: level udaje mi się zaliczyć tylko i wyłącznie wtedy, gdy w tle puszczam tą piosenkę. Pszypadeg? Nie sondzem. Zresztą, obejrzyjcie dowolny let's play Dragonflighta i puśćcie to sobie w tle. EPICKIE.

Po trzecie primo: jeśli nie umrę z wyczerpania (i niewyspania, bo buc-królik nabrał zwyczaju budzenia mnie o trzeciej nad ranem i utrzymywania mnie w stanie czujności dopóki nie wstanę), w niedzielę wpadnę na Kapitularz. Jakoś po 14:00, bo wcześniej mam zajęcia. Chociaż pewnie nie będzie mi się chciało, bo nawet nie mam pieniędzy do przepierdzielenia na głupoty (wydałam na Dragonflight, hłe). Nie wiem. Zobaczę.

Po czwarte primo: jej, kto by pomyślał, że życie potrafi być piękne i bez antydepresantów. :3 Łapcie tapirzątko - urodziło się w ZOO pod koniec sierpnia! Na facebooku łódzkiego ZOO będzie zorganizowane głosowanie na imię dla malucha, jak już będzie wiadoma na 100% jego płeć, nie przegapcie tego.


7 komentarzy:

  1. Fanpejdż polajkowany, czekam na zwierzątka.
    Gra wygląda osom, ale aktualnie moje zasoby pieniężne ograniczają się do czterech złociszy do wydania na czipsy. Cóż.
    Na Kapitularz może wpadnę, chociaż znowu, piniądze.
    A tapirzątko jest cudne, takie pasiaste jeszcze, mujeju! *o* W ogóle mam zamiar pojawić się w zoo z okazji tej rocznicy, darmowe wejście zawsze fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na Laurę. Wszystkie Laury są piękne, mądre i mają owłosione nogi. Wszystkie, nawet te farbowane (jak ja).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipa, w tym roku wszystkie imiona muszą być na G. :c

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Tapirzątko cudne! Wejdź na Kapitularz,może być fajnie.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też polajkowałam już zwierzątkowy fanpejdż ;> W ogóle fajnie wyszedł Ci ten nagłówek, podoba mi się. No i pozostaje tylko czekać na kolejne zwierzakowe ciekawostki i fotki.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń